Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. jūlijs no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. jūlijs, 23. jūlijs, 6. augusts, 13. augusts no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. jūlijs, 23. jūlijs, 6. augusts, 13. augusts no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. jūnijs no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. jūnijs, 19. jūlijs, 16. augusts no 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. jūnijs no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. jūnijs no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. jūnijs, 4. jūlijs no pl. 10:00 - 14:30
Aktualitātes
Aktualitātes » Piesakies apmācībām un uzzini, kā nodrošināt izcilu klientu servisu uzņēmumā
Piesakies apmācībām un uzzini, kā nodrošināt izcilu klientu servisu uzņēmumā
Pievienots: 09.10.2017
Veiksmīgs bizness saistās ar izcilu klientu apkalpošanu, kas ļauj palielināt pastāvīgo klientu skaitu, piesaistīt jaunus klientus, samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū. Ikviena uzņēma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl.

Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam, uzņēmumiem ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts. Par visu svarīgāko klientu apkalpošanas jomā palīdzēs uzzināt Klientu Servisa Akadēmijas rīkotais intensīvais biznesa apmācību kurss “Klientu Servisa Akadēmija: kā nodrošināt izcilu klientu servisu uzņēmumā, lai tiktu sasniegti labāki pārdošanas rādītāji un vēl straujāka izaugsme.” Apmācībām iespējams pieteikties šeit!

Semināru vadīs Egita Sproģe, kas ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.

Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt, kā strādāt gan ar esošajiem, gan ar potenciālajiem klientiem, kā uzlabot savas pārdošanas prasmes, komunikāciju, kā arī parūpēties par to, lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū. Tā ir iespēja iegūtvērtīgus un praksē strādājošus padomus, kā arī nostiprināt attiecības ar šodienas un nākotnes klientiem!

Apmācību norises laiks: 17., 24. oktobris no pl. 15:30 – 19:00

Cena pateicoties programmas “Biznesa Uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams), biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 149,- (standarta cena – 499 EUR).

Vietu skaits apmācību Biznesa apmācību kursā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties apmācībām, aicināti aizpildīt pieteikuma anketu: http://registreties.lv/klientu-serviss
Top.LV