Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. februārī, 4. martā, 11. martā un 18. martā no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. martā, 31. martā un 8. aprīlī, 15. aprīlī un 22. aprīlī plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. martā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. februārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. februārī plkst. 14.00–17.30 vai 5. februārī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī plkst. 18.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 14.. februārī un 17. februārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 15.00–18.00
Aktualitātes
Pievienots: 20.09.2017
Katra uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa ir tā ilggadējie darbinieki, kas ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arī galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Līdz ar to informējam par iespēju uzņēmumiem, kas vēlas nodrošināt sev profesionālāko komandu, pieteikties biznesa vidē aktuālām korporatīvām apmācībām. Apmācību programmas iespējams pielāgot ikviena uzņēmējdarbības specifikai un izvirzītajiem mērķiem.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 11.09.2017
Veiksmīga komunikācija ar biznesa partneriem ir nozīmīga ikvienam uzņēmumam. No biznesa partnera apmierinātības ir atkarīga uzņēmuma nākotne, tās panākumi un arīdzan ienākumi. Lai panāktu veiksmīgu sava produkta attīstību, ir svarīga pārliecība gan par sevi, gan prasme likt lietā argumentācijas spējas. Jo labāk mēs orientēsimies pārrunu specifikā un detaļās, jo veiksmīgāk noritēs komunikācija ar vēlamo biznesa partneri.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 11.09.2017
Grāmatvedība ir viens no svarīgākajiem uzņēmējdarbības elementiem – atbilstošas zināšanas un prasmes šajā jomā ir zelta vērtas, it īpaši, ja vēlies būt atbildīgs uzņēmuma vadītājs vai prasmīgs darbinieks. Grāmatvedības zināšanām lielākoties ir praktiska nozīme, jo ar tās palīdzību iespējams veidot grāmatvedības atskaites un pārvaldīt citus svarīgus finanšu dokumentus, nemaz nerunājot par nepieciešamību sekot līdzi naudas plūsmai.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 24.08.2017
Veiksmīga komunikācija ar biznesa partneriem ir nozīmīga ikvienam uzņēmumam. No biznesa partnera apmierinātības ir atkarīga uzņēmuma nākotne, tās panākumi un arīdzan ienākumi. Lai panāktu veiksmīgu sava produkta attīstību, ir svarīga pārliecība gan par sevi, gan prasme likt lietā argumentācijas spējas. Jo labāk mēs orientēsimies pārrunu specifikā un detaļās, jo veiksmīgāk noritēs komunikācija ar vēlamo biznesa partneri.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 21.08.2017
Neraugoties uz mūsu šī brīža amatu ikviens no mums ir lielā vai mazākā mērā saistīts par pārdošanu. Tomēr tiem, kas vēlas ar to nodarboties profesionāli un gūt panākumus, nepieciešams kļūt par pārdošanas guru! Tikai labs un pieredzes bagāts pārdevējs, kurš sevi nemitīgi pilnveido, ar laiku kļūst par ļoti labu pārdevēju. Tādu, kas vienmēr spēs izdomāt jaunus pārdošanas veidus, kuriem sveši nav dažādi knifi un pārdošanas tehnikas, kā arī saziņa un komunikācija ar klientu vedas ļoti viegli. Lai to panāktu jāiegaumē, ka pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings, tāpēc jaunas zināšanas šajā jomā ir nepieciešamība. Uzņēmums var investēt milzu līdzekļus, bet tā arī nenonākt līdz plānotajam pārdošanas rezultātam. Iemesls bieži vien ir neapmācīts, nesagatavots, nemotivēts pārdošanas personāls.

Lasīt par to tālāk...
Top.LV