Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. novembris, 15. decembris, 17. janvāris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. decembris no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. decembris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. decembris no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. novembris, 20. decembris, 24. janvāris no pl. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Aktualitātes
Aktualitātes » Iespēja apmeklēt divus aktuālus biznesa seminārus par darbu ar klientiem
Iespēja apmeklēt divus aktuālus biznesa seminārus par darbu ar klientiem
Pievienots: 19.07.2017
Mūsdienās zināšanas un prasmes joprojām tiek augsti novērtētas gan personīgajā, gan profesionālajā izaugsmē. Ikviens labs vadītājs atzīst, ka biznesa attīstība nav iedomājama bez profesionālām zināšanām, kas šī brīža darba konkurences apstākļos ir kļuvusi par nepieciešamību veiksmīgai attīstībai. Jaunas zināšanas sniedz ne tikai iespēju tiekties uz izcilību un panākumiem, bet arīdzan nodrošina veiksmīgu un peļņu nesošu biznesa vadību.

Personīgā izaugsme un attīstība palīdz mums sasniegt vairāk un nospraust jaunus mērķus, ļauties jauniem izaicinājumiem. It īpaši, ja runa iet par darbu ar klientiem, jo klienti ir tie, kas patērē rādītās preces un piedāvātos pakalpojumus. Ja uzņēmums vēlas nostiprināt savas pozīcijas tirgū, ļoti būtiski ir pievērsties svarīgāko klientu grupām un kategorijām, kas var celt uzņēmuma peļņu.

Saistībā ar to norisināsies divi aktuāli biznesa semināri par darbu ar klientiem jau 7. augustā. Abiem vēl ir pieejams programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējums, bet apmeklējot abus seminārus kopā – pieejama papildus 25% atlaide.

***

Praktiskais intensīvais seminārs un meistarklase: “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl” Efektīvi par dārgās pārdošanas sistēmas nostiprināšanu uzņēmumā. Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.

Seminārs palīdzēs gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem, apgūt jaunu pieredzi, ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē Jūs tiksiet iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzināsiet, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairosiet savus panākumus – pārdosiet vairāk un dārgāk.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/ka-pardot-dargak

***

Praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas Klientu apkalpošanas uz izcilu!” Nekad neapstājies strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa līmeņa. Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta semināra cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.

Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā, jo nebūs klientu, kas atgriežas, – viņi nav apmierināti ar to, ko ir saņēmuši. Varētu teikt, ka augsts pakalpojumu sniegšanas līmenis nodrošina pastāvīgu klientu plūsmu, papildus – arī klientu pozitīvās atsauksmes par uzņēmumu, ko tie izplata draugu un paziņu vidū. Tas ir ļoti būtiski. Semināra laikā uzzināsiet visu, kas nozīmīgs un svarīgs darbā ar klientiem.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/klientu-apkalposana
Top.LV