Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. un 30. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. septembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. septembris, 16. septembris plkst. 10.00–14.00, 23. septembris, 30. septembris plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. augustā, 19. augustā plkst. 10.00–14.00, 26. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. augustā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī, 17. septembrī plkst. 10.00–14.00, 24. septembrī, 1. oktobrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. septembris, 12. septembris, 19. septembris, 26. septembris, 3. oktobris, 10. oktobris, 17. oktobris plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. augustā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. septembris plkst. 14.00–18.00
Aktualitātes
Pievienots: 07.10.2015
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 06.10.2015
Grāmatveži aicināti pieteikties 12 mēnešu apmācību sesijai; pieejams līdzfinansējums

Mūsdienās grāmatvedība ir viena no tām jomām, kuru visbiežāk skar dažādas pārmaiņas un aktualitātes ir mainīgas ik mēnesi. Tāpēc ikvienam nozares pārstāvim ir svarīgi sekot līdzi jaunumiem likumdošanas grāmatvedības uzskaites un nodokļu jautājumos, jo ar grāmatvedību saistītās jomās ir ļoti svarīgi būt precīzam un zinošam, lai nekaitētu nedz uzņēmuma ienākumiem, nedz tā darbiniekiem un klientiem.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 06.10.2015
Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 02.10.2015
Uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 07.07.2015
Biznesa attīstības un konkurētspējas stiprināšana atkarīga no biznesa vadītāju prasmēm un iemaņām. Tikai iegūstot jaunu pieredzi un stiprinot savas zināšanas, kas palīdzētu biznesa vadītājiem darbā ar klientiem, tāpat arī vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem un ar entuziasmu un prieku izmantot dažādus paņēmienus pārdošanas procesā, radīs biznesā nozīmīgus panākumus. Tieši tāpēc jau sākot ar 23. jūliju, Biznesa Semināru centrs sadarbībā ar “Biznesa Akadēmiju,” aicina ikvienu biznesa vadītāju un jebkuru interesentu piedalīties 6 mēnešu biznesa attīstības un konkurētspējas stiprināšanas programmā “KĀ KĻŪT PAR TIRGUS LĪDERI. BIZNESA ATTĪSTĪBAS KREATĪVAIS MODELIS,” kuru vadīs biznesa psihologs un uznēmumu vadības eksperts un treneris Jānis Roze.

Lasīt par to tālāk...
Top.LV