Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. janvāris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. decembrī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Semināra norises vieta:
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 10.00–15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4. decembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. janvārī, 20. janvārī plkst. 14.00–18.00, 27. janvārī un 3. februārī plkst. 13.30–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. decembrī plkst. 14.30–18.00, 16. decembrī, 18. decembrī, 8. janvārī plkst. 13.30–17.00 un 15. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. decembrī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī no plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. janvārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī, 16. decembrī un 6. janvārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembris un 4. decembris plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembrī plkst. 15:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 18.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. novembrī vai 19. decembrī plkst. 10.00–13.30
Aktualitātes
Pievienots: 14.01.2019
Klāt ir jauns gads, kas nozīmē, ka klāt ir arī jaunas iespējas! Arī uzņēmējiem un privātpersonām ir unikāla iespēja iesākt 2019. gadu ar jaunu apņemšanos, tiecoties uz izaugsmi!

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 06.12.2018
Šodienas spraigajos konkurences apstākļos ikviens uzņēmums vēlas attīstīties daudz straujāk un intensīvāk, par ko liecina uzņēmēju centieni rast arvien jaunas priekšrocības savam biznesam. Ar mērķi nodrošināt sev profesionālāko komandu, mūsdienās svarīgāko lomu uzņēmējdarbības attīstībā ieņem tieši darbinieku apmācības. Lai palīdzētu augt un attīstīties uzņēmumu personālam, Biznesa Akadēmija ir nākusi klajā ar īpašu Biznesa Akadēmijas Privilēģiju programmu, kuras ietvaros ikviens uzņēmums mēneša garumā varēs apmācīt vienu vai vairākus darbiniekus par dažādām aktuālām tēmām.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 23.11.2018
Laikā, kad visu pasauli ir pārņēmis Black Friday (Melnās Piektdienas) trakums, zemākas cenas un akcijas sagaida arī uzņēmumus, kuri domā par savu biznesa stratēģiju un attīstību.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 07.11.2018
Šogad, 25. maijā, stājusies spēkā jaunā Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regula, kas paredz stingrākus personas datu apstrādes un glabāšanas noteikumus.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 07.11.2018
Mūsdienās klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Bet, lai šo izcilību sasniegtu. ir ļoti svarīga darbinieku motivācija, ar kuru bieži ir problēmas.

Lasīt par to tālāk...
Top.LV