Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. janvāris, 15. janvāris, 22. janvāris, 29. janvāris no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. decembris no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. janvāris, 8. februāris, 1. marts no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris, 21. februāris, 14. marts no pl. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. februāris, 27. februāris, 6. marts, 13. marts no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. decembris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. janvāris no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. janvāris, 15. janvāris, 22. janvāris, 29. janvāris no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris pl. 10:00 - 14:30
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Praktiskais seminārs un meistarklase: "No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!"
Praktiskais seminārs un meistarklase: "No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!"
Norises laiks: 14. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Tikai EUR 99, pateicoties "Biznesa uzrāviens" līdzfinansējumam (standarta cena EUR 249,-)
MĒRĶIS
Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā, jo nebūs klientu, kas atgriežas, - viņi nav apmierināti ar to, ko ir saņēmuši. Varētu teikt, ka augsts pakalpojumu sniegšanas līmenis nodrošina pastāvīgu klientu plūsmu, papildus - arī klientu pozitīvās atsauksmes par uzņēmumu, ko tie izplata draugu un paziņu vidū. Tas ir ļoti būtiski. Labs serviss ir definējams ļoti vienkārši. Ja ir labs serviss, tad vai nu par to nerunā vispār, vai arī runā tikai labas lietas, jo sabiedrībā, kurā daudzi uzņēmumi nodrošina augstu pakalpojumu līmeni, par to cilvēki nerunā. To, ka viņus laipni apkalpos, klienti pieņem par normu. Latvijā, pieļauju, ka cilvēki par pakalpojumu sniegšanas līmeni vēl kādu laiku diskutēs, jo pie mums apkalpošanas kvalitāte un kultūra vēl būtu jāattīsta.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija. Vienotas klientu apkalpošanas kultūras nozīme:

* Klientu apkalpošanas prasmju pilnveidošana.Orientācija uz klientu. Pozitīvas attieksmes un pozitīvas domāšanas nozīme darbā ar klientiem. Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi;

* Pakalpojuma sniegšanas vietas specifika un atbilstoša rīcība. Savas produkcijas/pakalpojumu pārzināšana;

* Klienta sagaidīšana. Pozitīva pirmā iespaida radīšana. Acu kontakta veidošana. Sarunas uzsākšana, uzruna. Pārliecinoša uzvedība.
Atbilstošākais brīdis, lai izrādītu uzmanību klientam. Neuzbāzīga izturēšanās.

* Rūpes par klienta interesēm un labsajūtu. Klientu apkalpošanas darbinieku personīgā attieksme;

* Klientu apkalpošanas prasmes pa telefonu. Telefona sarunas etiķete.
Balss toņa un intonācijas izmantošana. Telefonkultūras ietekme uz kopējo uzņēmuma imidžu;

* Klientu apkalpošanas ētika. Valodas kultūra. Smaids un mīmika. Balss tonis un tembrs. Žargons un parazīt vārdi, to izskaušana. Apģērba kultūras pamati. Kā saprast klientu. Aktīvā klausīšanās. Uzmanības izrādīšana vienlaicīgi vairākiem klientiem;

* Situācijas noskaidrošana. Klienta vēlmes un iespējas noskaidrošana. Prasme uzdot pareizos jautājumus;

* Darbs ar klienta iebildumiem. Iebildumu sadalījums: pēc būtības un formālie. Iebildumu novēršanas paņēmieni. Iespējamo iebildumu preventīva novēršana
Tehnika iebildumu pārvarēšanai. Argumentācija. Pārliecināšanas metodes;

* Uzticības veidošana;

* Produkta vai pakalpojuma prezentācija. Pareizā laika izvēle produkta prezentācijai. Prezentācija, izmantojot ieguvumus un sajūtas. Piemēru un stāstu izmantošana, prezentējot produktu/pakalpojumu;

* Sarežģītie klienti. Negatīvi noskaņota klienta nomierināšana. Konstruktīvas sarunas veidošana , lai izslēgtu konflikta iespēju;

* Laba emocionālā stāvokļa saglabāšana sarežģītās situācijas. Reakcija nepamatotos iebildumos;

* Papildproduktu/pakalpojumu pārdošana. Pēcapkalpošanas servisa nodrošināšana. Lojalitātes veicināšana klientos. Atsveicināšanās no klienta. Atgriezeniskā saite. Analīze;

* Jautājumi un atbildes. Konsultācijas.


CITA INFORMĀCIJA
Pēc semināra tā dalībniekiem būs iespēja saņemt individuālas konsultācijas par jautājumiem, kas saistīti ar semināra tēmu. Interesējošos jautājumus iespējams iesūtīt arī pēc semināra pa e-pastu un saņemt izsmeļošas atbildes.

Par semināra apmeklējumu tiek izsniegta apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Semināri”
Diāna Rudzīte
Tālrunis 20355559
info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV