Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. decembris no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. novembris, 20. decembris, 24. janvāris no pl. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. decembris no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. novembris, 15. decembris, 17. janvāris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. decembris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Intensīvais pārdošanas apmācību cikls Pārdošanas Akadēmija
Intensīvais pārdošanas apmācību cikls Pārdošanas Akadēmija
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
MBA un biznesa eksperts. Teorētiskā un praktiskā pieredze uzņēmumu vadībā un personāla vadībā, projektu izstrādē un ieviešanā, t.sk. starptautiskos uzņēmumos
Cenas:
Cena pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 149,- (standarta cena – 599 EUR).
MĒRĶIS
Pārdošana darbojas kā process - veiksmīga pārdošana ir ikviena uzņēmuma panākumu atslēga. Lai līdz tai nonāktu svarīgi ir gan uzlabot pārdošanas prasmes, gan komunikāciju ar klientiem, jo šodien tieši no klientiem ir atkarīgi uzņēmuma panākumi un ienākumi - klienti ir tie, kas patērē rādītās preces un piedāvātos pakalpojumus. Ja uzņēmums vēlas nostiprināt savas pozīcijas tirgū, ļoti būtiski ir pievērsties svarīgāko klientu grupām un kategorijām, kas var celt uzņēmuma peļņu.

Nenoliedzami, lai arī cik labi būtu pārdošanas rezultāti, ikviena uzņēmuma intereses ir pārdot savu produkciju un pakalpojumus pēc iespējas dārgāk un labāk. Konkurence pārdošanas jomā ir milzīga, tāpēc jaunas zināšanas šajā jomā ir nepieciešamība, jo tikai ar jaunām zināšanām, idejām un inovatīvām pieejamam uzņēmums spēs izdzīvot cauri mainīgajam laikam - veiksmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu, piesaistot īsto mērķauditoriju un iegūstot klientu uzticību.

Pāri visam pārdošana ir disciplīna un nepārtraukts monitorings. Laikam mainoties, mainās arī pārdošanas tendences, metodes kā piesaistīt patērētājus un veidi, kā palielināt pārdošanas apjomus. Pārdošana sastāv no spēcīgas iedvesmas enerģijas un pārdošanas tehnikas - viens no galvenajiem noteikumiem ir izprast klientu un tā vēlmes, lai varētu pārdošanas apjomi augti. Bez klientam nebūtu ne produkta, ne uzņēmuma.

Apmācību ietvaros ikvienam būs iespēja atsvaidzināt vecās, kā arī iegūt jaunas zināšanas un parūpētos par sava uzņēmuma inovatīvu attīstību. Semināru kurss ir lieliska iespēja uzkrāt jaunas zināšanas un iegūt vērtīgus padomus par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs.

Apmācību kursā iegūtā informācija palīdzēs ne tikai gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem un apgūt jaunu pieredzi, bet arī ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot dažādus paņēmienus pārdošanas procesā.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
ĪSS IESKATS PĀRDOŠANAS AKADĒMIJAS APMĀCĪBU PROGRAMMĀ:

21.08.2017

I Daļa
Efektīvāko stratēģiju un pārdošanas elementu kopums, kas nodrošina sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību

Uzņēmuma pozicionējums, mērķu identificēšana;
Vadītāja loma;
Ko no pārdevēja sagaida uzņēmums?
Pārdošanas procesu izveide vai sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte, jeb ticība savam produktam;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti;
Kas es īsti esmu par tipu?
Pādevējs veido veiksmīgu karjeru jebkurā uzņēmumā;
Komandas loma sniedzot klientiem augstvērtīgu servisu;
Uzņēmuma kontakts ar klientu, jeb uzņēmuma tēls patērētāju apziņā;
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

II Daļa
Pārdošanas veidi (aktīvā, krusteniskā, dārgā, empātiskā, u.c.) un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā

Pārdošanas svarīgākie likumi;
Kas ir mans klients?
Pārdevēja elastība kā galvenais nosacījums veiksmīgai pārdošanai;
Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Apkalpošanas standarti mazumtirdzniecībā;
Klienta izzināšana – viņa problēmas, grūtības, lai sagatavotu pārdošanai;
Sarežģītie klienti;
Kontrole pār emocijām;
Kā paredzēt un reaģēt uz negaidītām situācijām darbā ar klientiem?;
Kā klientu uzvedības maiņa ietekmē pārdošanas paradumus?
Emocionālā (empātiskā) pārdošana;
Kā pārdot dārgāk?
Kā nepievilt savu klientu?
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

28.08.2017

I Daļa
Esošais klients - kungs un pavēlnieks. Kā saglabāt un vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; klienta ‘svarīguma’noteikšana;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Kā veicināt ilgtermiņa sadarbību ar klientu?;
Kā klientam, kurš atnācis pēc viena produkta, pārdot divus citus produktu – krusteniskā pārdošana;
Kā kompetenti atteikt klientam atlaidi?
Kā beigt pārdošanu un saņemt naudu?
Ko nozīmē lojālais klients;
Lojāla klienta noteikšana;
Kā gadījuma klientu pārveido par lojālo klientu;
Klientu lojalitātes sistēma uzņēmumā;
Personāla iesaiste lojalitātes sistēmas stiprināšanā;
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

II Daļa
Mārketinga komunikācijas nozīme uzņēmuma sekmīgas un noturīgas pārdošanas sistēmas izveidē un darbības nodrošināšanā

Ko mēs saprotam ar vārdu 'mārketings' un kāda te saistība ar pārdevēja personību?
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Mārketinga veidi - paņēmieni;
Jaunumi mārketingā;
Netradicionālā mārketinga instrumenti;
Mārketinga principi;
Reklāma, sabiedriskās attiecības;
Kāpēc komunikācija ir svarīgāka par mārketingu;
Tiešā pārdošana;
Patēriņa veicināšanas veidi;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi,
Sevis menedžments, jeb kā sadzīvot pašam ar sevi,
Kā radīt personīgai izaugsmei labvēlīgu vidi,
Izcils pārdevējs apzināti ‘pārdod’ pats sevi,
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV