Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. martā vai 1. aprīlī, vai 4. aprīlī (sestdien) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts no plkst. 9.30–12.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 28. maijā un 4. jūnijā no plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. aprīlī (attālināti), 22. aprīlī (attālināti), 29. aprīlī (attālināti) un 22. maijā (klātienē) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Apmācību norises laiks: 6. aprīlī, 11. maijā un 1. jūnijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis (tiešsaistē), 27. aprīlis (klātienē) un 15. maijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. aprīlī (attālināti), 12. maijā (attālināti), 20. maijā un 26. maijā no plkst. 10.00–14.00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Praktiskais biznesa seminārs un meistarklase pārdevējiem: REZULTATĪVA PĀRDOŠANA – kādi kreatīvie risinājumi ļauj nopelnīt vairāk
Praktiskais biznesa seminārs un meistarklase pārdevējiem: REZULTATĪVA PĀRDOŠANA – kādi kreatīvie risinājumi ļauj nopelnīt vairāk
Norises laiks: 2. aprīlī no plkst. 14.30–18.00
Lektori:
biznesa psihologs, uzņēmumu vadības konsultants
Cenas:
Apmācību iespējas:

SEMINĀRS KLĀTIENĒ, Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 129,- (standarta cena EUR 249,-).

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm - pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 89,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Pārdošanai ir svarīga vieta organizācijas izdzīvotspējā – no pārdevēju profesionālās kompetences ir atkarīga kā peļņa, tā arī citi organizācijas panākumi. Lai pārdošanas process būtu mērķtiecīgs un rezultatīvs, pārdevējam jāprot:

1) izvērtēt klientu (vai tā būtu privātpersona, vai organizācija), piemeklējot viņam adekvātāko pieeju;
2) izveidot un noturēt ilgtermiņa attiecības ar klientu;
3) mācīties no savām kļūdām un panākumiem, profesionāli pilnveidoties.

1. Kreatīvās pārdošanas elementi – kam jāpievērš uzmanība pārdošanas procesā:

- piedāvājuma izstrāde;
- mērķa auditorijas vajadzību izpēte un precīzi orientēta pārdošanas stratēģija;
- attiecību ar klientu izveide;
- attiecību veidošana īstermiņā, un kā tās uzturēt ilgtermiņā.

2. Paņēmieni pozitīvu un ilgu attiecību izveidē un klientu uzticības saglabāšana.

- Efektīvās pārdošanas stratēģija – apmierināts klients iesaka pārdevējam savus sadarbības partnerus.
- Pirms kontakta izveides izmantojot telefonsarunu.
- Pirmā kontakta norises plānošana un realizēšana, kas turpmāk noteiks tālākās attiecības ar klientu.
- Jautājumi, kas palīdz izprast klienta īstos nodomus, vēlmes un motivāciju.
- Netiešās ietekmes paņēmieni.
- Darbs ar organizācijām, t.sk. sakaru veidošana.

3. Veiksmīgas pārdošanas novadīšana

- Pārdošanas process – etapu veiksmīgas iziešanas noslēpumi un biežāk pielaistās kļūdas.
- Pārdevējs un klients pārdošanas procesā: grūtības un veiksmes stāsti.
- Piedāvājuma izteikšana atbilstoši klienta vajadzībām – pārdošanas kreatīvais ceļš.
- Darbs ar iebildumiem.
- Pārdošanas nobeigšanas paņēmieni.


4. Jautājumi, atbildes, konsultāciju iespējas.


CITA INFORMĀCIJA


Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://www.registreties.lv/rezultativa-pardosana
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV