Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. aprīlī (attālināti), 22. aprīlī (attālināti), 29. aprīlī (attālināti) un 22. maijā (klātienē) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. martā vai 1. aprīlī, vai 4. aprīlī (sestdien) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Apmācību norises laiks: 6. aprīlī, 11. maijā un 1. jūnijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. aprīlī (attālināti), 12. maijā (attālināti), 20. maijā un 26. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 28. maijā un 4. jūnijā no plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis (tiešsaistē), 27. aprīlis (klātienē) un 15. maijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. aprīlī no plkst. 9.30–12.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Kursi
Kursi » Biznesa Akadēmija » E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ! Interaktīvais trīs dienu apmācību kurss: IZCILAS KLIENTU APKALPOŠANAS SKOLA
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ! Interaktīvais trīs dienu apmācību kurss: IZCILAS KLIENTU APKALPOŠANAS SKOLA
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Lektori:
Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadīju
Cenas:
Apmācību iespējas:

APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ, Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 599,-).

E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. diena:

1. Klientu apkalpošanas jēdziens – no kalpošanas līdz apkalpošanai.
2. Darbinieka loma apzināšanās – uzņēmuma izaugsmē, klientu piesaistē un noturēšanā, reputācijas un tēla veidošanā, savu personisko mērķu sasniegšanā u.c.
3. Biežākās problēmas klientu apkalpošanā – klientu tipa noteikšana, spēja un prasme vadīt sarunu, vajadzību izzināšana.
4. Individuālā pašrefleksija.

2. diena:

1. Klientu apkalpošanas veidi – klātienē, pa tālruni, e-komunikācija u.c.
2. Situāciju modelēšana un analīze. Individuālais un grupas darbs
3. Kopīgās un atšķirīgās iezīmes – profesionālā klientu apkalpošana
4. Profesionāls izaicinājums – darbs ar sarežģītu klientu.
5. Individuālā pašrefleksija.

3. diena:

1. Lietišķā komunikācija un biznesa etiķete
2. Profesionāls ārējais izskats un izturēšanās
3. Stress un tā rašanās cēloņi darba vietā. Individuālais pašizziņa.
4. Profesionālās izdegšana un profilakse.
5. Individuālā pašrefleksija.




CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā katram dalībniekam tiek izsniegta īpaša biznesa izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība.

Plasāka informācija un reģistrācijas anketa: http://www.registreties.lv/izcilas-klientu-apkalposanas-skola
Kontaktinformācija:

Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV