Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlī plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 17. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. aprīlis no plkst. 10:00–15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. marts un 29. marts plkst. 10.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs no plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 15. aprīlis plkst. 10:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3., 5., 17., 18. aprīlī no pl. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. aprīlis plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 10. maijs plkst. 10.00–13.30
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Biznesa apmācību kurss BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA
Biznesa apmācību kurss BIROJA VADĪTĀJU AKADĒMIJA
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Cena ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta semināra cena - EUR 599,-).
MĒRĶIS
Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.


DARBA METODIKA
Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir nenovērtējama, proti, viņa pārziņā ir ne tikai informācijas sagatavošana, informācijas aprites organizēšana, uzņēmuma dokumentācijas pārzināšana, problēmu identificēšana un formulēšana, vadības konsultēšana par iespējamiem risinājumiem, piedalīšanās projektu izstrādāšanā un koordinēšanā, darbu izpildes termiņu kontrolēšana un saskaņošana, bet arī uzņēmuma (iestādes, organizācijas u.c.) pārstāvēšana klientiem un sadarbības partneriem, kā arī citu darbinieku motivēšana. Jā, smaids un saskarsmes kultūra biroja vadītājam ieņem ļoti svarīgu vietu prasmju sarakstā, taču nekādi neizdosies kļūt par uzņēmuma svarīgāko un spēcīgāko posmu bez visaptverošām zināšanām lietvedībā, psiholoģijā, mārketingā, klientu servisā un iekšējā komunikācijā.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS


1) Ko nozīmē būt biroja administratoram – darba organizācija un loma uzņēmumā

Biroja administrators – vai manas rakstura iezīmes un profesionālās vēlmes atbilst šim amatam?;
Mana loma uzņēmumā;
Veiksmīgas biroja vadības pamatnoteikumi;
Izaugsmes iespēju apzināšana un tiekšanās pēc mērķa;
Personāla vadība un klientu serviss – manas stiprās un vājās puses;
Atmosfēra uzņēmumā – to veidoju arī es!

2) Profesionālas klientu apkalpošanas filozofija;

Tēla un priekšstata nozīme komunikācijā;
Etiķete un labs serviss;
Pirmā iespaida radīšana;
Klienta vajadzību noskaidrošana;
Klienta apkalpošanas prasmju pilnveidošana;
Rūpes par klienta interesēm;
Klientu apkalpošanas speciālists kā pievienotā vērtība;
Vizītes analīze;
Lojalitātes veicināšana.

3) Iekšējās komunikācijas jeb "biroja dzīves" veidošana, veiksmīga personāla sadarbība

Pozitīvā komunikācija jeb konstruktīvā kritika;
Augsta līmeņa komunikatoram nepieciešamās spējas;
Ieteikumi komunikācijas prasmju uzlabošanā;
Kolektīva saliedēšana;
Personība un komanda;
Vadītāja loma iekšējās komunikācijas veidošanā;
Pārmaiņu vadība;
Darbinieku profesionālo prasmju identificēšana un vadīšana;
Darbinieku tiekšanās pēc vienota mērķa.

4) Darbs ar sarežģītajiem klientiem, konfliktsituāciju analīze

Personības tipi un to izpausmes;
Darbs ar klienta iebildumiem;
Negatīvi noskaņota klienta nomierināšana;
Konstruktīvas sarunas veidošana, lai izslēgtu konflikta iespēju;
Neapmierinātie klienti - atbildības uzņemšanās, atvainošanās, adekvāta rīcība;
Emociju kontrolēšana, savaldīšanās un pašrelaksācija;
Attieksme un tās nozīme komunikācijā.

5) Stress darba procesā, tā vadība un pārvarēšana

Kā rodas stress un ko tas ietekmē;
Stresori darbā,
Stresa pārvarēšana;
Pozitīvā psiholoģija, jeb kā saskatīt pozitīvo darbā un ikdienas dzīvē;
Ko nozīmē pilnvērtīgi dzīvot, būt laimīgam;
Labo domu koncentrēšana uz savām vēlmēm;
Pozitīvo emociju ietekme uz dzīves uztveri;
Labklājības pamatelementu apzināšana;
Pozitīvās psiholoģijas ieteikumi.

6) Motivācija un tās nozīme ceļā uz panākumiem

Darbinieka motivatoru noteikšana un realizācija
Motivācijas dimensijas un tām atbilstošā motivēšana;
Motivēšana deleģēšanas procesā;
Motivējošas darba vides izveide.
Pašmotivācija.



CITA INFORMĀCIJA
Apmācību kursa noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes. Publicitātes programmai iespējams pieteikties tikai apmācību norises laikā.
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV