Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. martā vai 1. aprīlī, vai 4. aprīlī (sestdien) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Apmācību norises laiks: 6. aprīlī, 11. maijā un 1. jūnijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis (tiešsaistē), 27. aprīlis (klātienē) un 15. maijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. aprīlī (attālināti), 22. aprīlī (attālināti), 29. aprīlī (attālināti) un 22. maijā (klātienē) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. aprīlī (attālināti), 12. maijā (attālināti), 20. maijā un 26. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts no plkst. 9.30–12.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 28. maijā un 4. jūnijā no plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Kursi
Kursi » Biznesa Akadēmija » E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ! BIZNESA KLASE: biznesa izaugsmes veicināšanas un konkurētspējas stiprināšanas 2 mēnešu apmācību cikls – vidējā līmeņa vadītājiem un speciālistiem
E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ! BIZNESA KLASE: biznesa izaugsmes veicināšanas un konkurētspējas stiprināšanas 2 mēnešu apmācību cikls – vidējā līmeņa vadītājiem un speciālistiem
Norises laiks: 02.04.2020.–14.05.2020.
Lektori:
Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā.
biznesa psihologs, uzņēmumu vadības konsultants
Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadīju
Cenas:
APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ, Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.).
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 299,- (standarta cena EUR 599,-).

E-APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 199,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,-.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
APMĀCĪBU PROGRAMMA:

SEMINĀRS #1

Kientu lojalitātes stiprināšanas praktiskais seminārs: KĀ PAŅEMT NO ESOŠIEM KLIENTIEM VAIRĀK, PIRMS ĶERTIES PIE JAUNU MEKLĒŠANAS. Uzņēmumiem, kas cenšas panākt efektīvu pārdošanu, ir jāpieliek pūles, lai saglabātu savu klientu bāzi. Galu galā jāatceras, ka jaunu klientu piesaistīšana ir 5–7 reizes dārgāka nekā to saglabāšana. Līdz ar to klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir visa uzņēmuma uzdevums. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā meistarklasē uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā "paņemt" maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas.

Semināra norise – 2. aprīlī no plkst. 9.30–13.30

Plašāka informācija: http://registreties.lv/ka-panemt-vairak


SEMINĀRS #2

Praktiskais pārdošanas seminārs – meistarklase: 24 IEMAŅAS, KAS JĀATTĪSTA KATRAM VEIKSMĪGAM PĀRDEVĒJAM – VISS NEPIECIEŠAMAIS SEKMĪGAM PĀRDOŠANAS REZULTĀTAM. Mūsdienās, kad ar pārdošanu ir saistīts teju ikviens uzņēmums, mūsu sabiedrība ir sadalīta pircējos un pārdevējos, kuri pastāvīgi mijiedarbojas viens ar otru. Visu tirdzniecības darījumu veiksme ir atkarīga no tā, cik kvalitatīva būs šī sadarbība un cik kompetenta būs komunikācija ar klientiem. Jāņem vērā, ka katrā pārdošanas reizē klienti mēģina saprast, vai pirkums ir tā vērts, lai atvadītos no savas naudas.

Semināra norise – 9. aprīlī plkst. 9.30–13.30

Plašāka informācija: http://registreties.lv/24-iemanas-veiksmigam-pardevejam


SEMINĀRS #3

Intensīvais praktiskais seminārs: IZCILA KLIENTU SERVISA SKOLA – VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z SEKMĪGAM DARBAM AR KLIENTIEM. Semināra gaitā būs iespējams atrast atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem par klientu apkalpošanu, tai skaitā pilnveidot savas klientu apkalpošanas prasmes un kultūras līmeni, veicinot pozitīvu attieksmi un atklāt veiksmīgas klienta apkalpošanas noslēpumus.

Semināra norise – 16. aprīlī no plkst. 10.00–15.00

Plašāka informācija: http://registreties.lv/klientu-servisa-skola



SEMINĀRS #4

Intensīvais praktiskais seminārs: PĀRDOŠANAS MEISTARĪBAS SKOLA. VISS NEPIECIEŠAMAIS NO A LĪDZ Z AUGSTIEM REZULTĀTIEM KATRAM SEKMĪGAM PĀRDEVĒJAM. Nenoliedzami, ikvienā uzņēmējdarbības sfērā šodien valda saspringta konkurence. Tā liek uzņēmumiem nemitīgi censties patērētājiem piedāvāt visplašāko preču klāstu par vislabākajām cenām un attīstīties. Nepārprotami, tas, ka šī brīža darba konkurences apstākļos ikvienam ir nepieciešams uzlabot savas prasmes un paaugstināt kompetences, it īpaši pārdošanas jomā, kurā lielu lomu panākumu gūšanā spēlē izcils klientu serviss un spēja veidot stingru un efektīvu saikni ar patērētājiem.

Semināra norise – 23. aprīlī no plkst. 10.00–15.00​

Plašāka informācija: http://registreties.lv/pardosanas-meistaribas-skola



SEMINĀRS #5

Pašattīstības meistarklase: GARĪGĀ INTELEKTA LĪMEŅA NOTEIKŠANA UN ATTĪSTĪBA. Mūsdienās pastāv uzskats, ka negatīva pašuztvere var samazināt dzīves ilgumu, bet iedvesmojošā tieši otrādi – paildzināt dzīves ilgumu. Pozitīva pašuztvere ir ļoti nozīmīga katra cilvēka personības izaugsmē un palīdz izvairīties no nopietnām saslimšanām un stresa, nemaz nerunājot par to, ka tas palīdz mums vairot pozitīvo domu spēku un sasniegt savus mērķus. Tiesa, lai iemācītos domāt pozitīvi, ir krietni jāstrādā ar sevi.

Meistarklases norise – 7. maijā no plkst. 15.00–18.00

Plašāka informācija: http://registreties.lv/domas-speks


SEMINĀRS #6

Stresa vadīšanas treniņš–meistarklase: STRESS UN IZDEGŠANAS SINDROMS – KĀ AR TO CĪNĪTIES UN UZVARĒT? Mūsdienās ikvienā profesijā nākas sastapties ar izdegšanas sindroma priekšnoteikumiem, ko veicina atbildīgs darbs, lielas prasības, pārāk liela darba slodze, mazs sociālais atbalsts vai neatbilstošs materiālais un garīgais atalgojums. Semināra ietvaros ikvienam būs iespēja uzzināt, kā cīnīties ar stresu un izdegšanas sindromu, kā arī gūt praktiskus padomus harmoniskai un mierīgai dzīvei.

Semināra norise – 14. maijā plkst. 10.00–16.00

Plašāka informācija: http://registreties.lv/stress-un-izdegsana


Biznesa apmācības vadīs tādi pazīstami pasniedzēji kā biznesa konsultante, pārdošanas veicināšanas eksperte Sandra Zeltiņa; biznesa psihologs Jānis Roze un organizāciju psiholoģe, sabiedrisko attiecību speciāliste Anita Rošāne.


CITA INFORMĀCIJA
Katra semināra noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://www.registreties.lv/biznesa-klase
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV