Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. martā, 31. martā un 8. aprīlī, 15. aprīlī un 22. aprīlī plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. februāris, 7. marts, 21. marts un 4. aprīlis plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. februārī, 4. martā, 11. martā un 18. martā no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī, 27. februārī (9.30–13.30) un 13. martā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. martā, 14. aprīlī un 28. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. februārī, 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. februārī plkst. 10.00–13.30 vai 10. martā plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. februārī, 4. martā, 11. martā un 18. martā no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī no plkst. 14.30–18.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 27. marts un 17. aprīlis no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. martā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 27. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. martā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. martā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. februārī un 20. februārī no 9.30–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. februārī plkst. 10.00–15.00 vai 20. martā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. februārī plkst. 18.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Semināri
Semināri » Biznesa Semināri » Intensīvais praktiskais seminārs: Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem
Intensīvais praktiskais seminārs: Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem
Norises laiks: 20. februārī plkst. 10.00–15.00
Lektori:
Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā.
Cenas:
Cena: pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam (vēl pieejams), semināra izmaksas sastāda vien EUR 99 + PVN (standarta cena – 249 EUR + PVN).


ĪSS SATURA IZKLĀSTS

1. Savstarpējo attiecību veidošana ar klientiem:

Pozitīvas attieksmes izšķirošā nozīme strādājot ar klientiem
Kā veidot attiecības un pārdot dažādiem personību tipiem
Klientu apkalpošanas procesa vadīšana

2. Neverbālās saskarsmes pamati:

Kā piesaistīt klienta uzmanību un radīt profesionālu iespaidu
Žestu valoda
Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu

3. Klientu vājās vietas, to atrašana un manipulācija:

Potenciālā klienta novērtēšana un pieejas veidi
Kā piedāvāt un izcelt klientam papildus pakalpojumus un iespējas
Veiksmīga komunikācija ar klientiem

4. Konfliktsituāciju risināšana:

Kas ir izcils klientu serviss?
Konfliktu risināšanas un pārliecināšanas iemaņu treniņš
Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
Kā reaģēt uz klientu iebildumiem


CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša “Biznesa Semināri” apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas/tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://registreties.lv/klientu-servisa-skola
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Semināri”
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV