Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. decembris no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. novembris, 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. decembris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. novembris, 15. decembris, 17. janvāris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. novembris, 20. decembris, 24. janvāris no pl. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. decembris no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. decembris pl. 10:00 - 14:30
Semināri
Semināri » Jauno komersantu skola » Īpaša biznesa apmācību sesija "Kā izveidot veiksmīgu biznesu un gūt panākumus!"
Īpaša biznesa apmācību sesija "Kā izveidot veiksmīgu biznesu un gūt panākumus!"
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Cena ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta semināra cena - EUR 599,-).
MĒRĶIS
Apmācību mērķis ir vairot jauniešos motivāciju savas uzņēmējdarbības uzsākšanai, kā arī sniegt zināšanas par visu, kas saistās ar biznesu, tā attīstīšanu un peļņas gūšanu. Apmācību laikā jaunieši kopā ar uzņēmējiem un radošo biznesa treneri Egitu Sproģi likts pamatus jaunai uzņēmējdarbības iniciatīvai.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Biznesa stratēģijas izveide ("ar ko sākt?" – pareizā biznesa virziena izvēle, savu stipro pušu novērtēšana un pielietošana biznesa attīstībai, personīgo rakstura iezīmju specifika biznesa veidošanā, biznesa plānošana un virzīšana pa soļiem, bezmaksas informācijas atrašanas veidi, u.c.).

Biznesa veidošanas juridiskie aspekti
Biznesa veidošanas juridiskie aspekti (uzņēmējdarbības formas, biznesa plāna un dokumentācijas veidošana, juridiskā puse biznesa uzsākšanai un vadībai, līgumi, lietvedības pamatprincipi, dokumentu juridiskais spēks, grāmatvedības kārtošanas iespējamie veidi, nepieciešamie resursi - logo, domēna vārds, vizītkartes, korporatīvais stils, zīmola solījums. Uzraugošās insitūcijas - Patērētāju tiesību aizsardzības centrs u.c.; iekšējie uzņēmuma dokumenti, nolikumi. Organizācijas struktūras modelēšana ar potenciālu nākotnei, u.c.).

Personāla atlase un komandas veidošana
Dažādie cilvēku tipi. Personāla izvēle izmantojot soft skills – personiskās prasmes. Kā izvēlēties uzņēmuma darbiniekus, kā veidot komandu tā, lai motivētu sevi un darbiniekus augstāku rezultātu sasniegšanai, atšķirīgais darbinieku uzvedībā un motivēšanā, pārrunas kā labs instruments efektivitātes palielināšanai (principi, ieteikumi, atgriezeniskā saite, apmierinātības pētīšana). Komandas veidošanas 5 posmi, vadītāja nozīmīgā loma un līdera prasmju attīstīšana. Komunikācijas prasmes kā veiksmes atslēga uzņēmuma tēla radīšanā un uzturēšanā. Kā darbiniekus izvēlas pasaules izcilākie vadītāji?

Klienta / pircēja ceļš līdz Tavam uzņēmumam
Motivēšana, jaunā ekonomika, Holivudas modelis, stress darba vietā pazemina peļņas rādītājus: tā rašanās cēloņi un novēršanas iespējas. Pašmotivācija un pozitīvās domāšanas treniņš kā iedarbīgs līdzeklis ikdienā. Kā svarīgākie ‘pieturas punkti’ klienta / pircēja ceļā līdz mūsu uzņēmumam, līdz mūsu produktam veicina biznesu. Atšķirības Pirms- un Pēc- pārdošanā.

Pārdošana I un klientu apkalpošana
Nav klientu / pircēju - nav darījumu. Sešas darbinieku kompetenču grupas, kas ļauj prognozēt panākumus. Klientu apkalpošanas, pārdošanas procesa maiņa ir būtiska mainoties klientu (pircēju) uzvedībai. Kur meklēt tendences klientu uzvedības un pārdošanas procesa izmaiņām? Pārdošanas sistēmas izveide uzņēmumā. Samaksas sistēmas izvēle un veidošana. Nauda bieži nav galvenais faktors samaksas sistēmā. Kā pozicionēt rutīnas darba atalgojumu un kā maksāt par radošu darbu? Mans produkts / pakalpojums - kā radīt pircējos interesi par to? Kas ir dzinējspēks darījumam?

Pārdošana II un darbs ar mērķauditoriju
Ieguvumi, priekšrocības, īpašības,pazīmes — kopīgais un atšķirīgais. Kas no tā ir prioritārais, lai klients pievērstu uzmanību tieši manai precei / pakalpojumam? Mērķauditorijas izvērtēšana un kanāli tās informēšanai – sākumpunkts pārdošanas aktivitātēm. Pārdošanas un klientu apkalpošanas standarti atšķirīga biznesa veida uzņēmumos. Principi to veidošanā, uzturēšanā, izmaiņu ieviešanā. Pārdošanas tehnikas pamatpostulāti. Telefonpārdošana. Kā jāplāno vienmēr veiksmīgas vizītes?. Kādi principi jāievēro? Jautājumu sagatavošana, klausīšanās prasmju attīstīšana. Prezentējamo produktu, pakalpojumu atlases īpatnības. Paņēmieni noslēguma fāzē un darbā ar iebildumiem.

Tava biznesa sīvākie konkurenti - labākie skolotāji
B2B un B2C darījumi, atšķirīgais un kopīgais. Konkurences apzināšanās, attiecības ar konkurentiem (tirgus izpēte, segmentācijas paņēmieni, konkurentu stipro un vājo pušu izmantošana sava biznesa attīstībā, konkurence mūsdienu tirgus apstākļos) pārmaiņu vadība, deleģēšana un laika plānošana ļauj būt soli priekšā u.c.); Eksporta apvāršņu izzināšana ("Vai mans produkts/pakalpojums ir eksportspējīgs?", par eksporta uzsākšanu – sadarbības partneru meklēšanu, ārzemju tirgus izpēti u.c.).

Mārketings un reklāma Tava biznesa panākumiem
Kā likt mārketingam strādāt sava uzņēmuma labā (bezbudžeta mārketings, produktu / pakalpojumu atpazīstamības veicināšana, mārketinga veidi – paņēmieni, jaunumi mārketingā, pareizo mārketinga kanālu izvēle, pielāgošana konkrētajam produktam / pakalpojumam); Reklāmas spēks biznesa attīstībā (zīmola pozicionēšana, reklāmas veidi, efektivitāte, reklāmas tirgi, Latvijas un pasaules praksi un spilgtākie efektīvas reklāmas piemēri). Degustācijas un prezentācijas. Kā mācīties no starptautiskiem ražotājiem, gūt labumu sava biznesa attīstībai, neizbraucot no Latvijas, neverbālās komunikācijas plusi un mīnusi piemēros.



Kontaktinformācija:
Vietu skaits apmācību sesijā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties biznesa apmācībām, aicināti savlaicīgi sazināties pa tālruni 20587382, vai rakstīt uz e-pastu: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV