Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 15. aprīlis plkst. 10:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 17. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. aprīlis, 29. aprīlis plkst. 10.00–13.30 un 10. maijs 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlī plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlis, 26. aprīlis, 29. aprīlis, 9. maijs plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs no plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlis, 26. aprīlis, 29. aprīlis, 9. maijs plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3., 5., 17., 18. aprīlī no pl. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlī no plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. marts un 29. marts plkst. 10.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. aprīlis plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. aprīlis no plkst. 10:00–15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 14.00–17.00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Cenas:
pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)
MĒRĶIS
Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem


DARBA METODIKA
1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi uzņēmumos, valsts, pašvaldību iestādēs: • Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku • Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu • Kā nodrošināt klienta informētību 2. Attieksme un tās izpausmes veidi 3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās 4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē 5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu 6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms 7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs


CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas/tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV