Seminari.lv
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. augusts, 21. augusts, 28. augusts, 4. septembris no pl. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. augustā no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. augusts, 15. augusts, 19. septembris no pl. 10:00 - 16:00.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. augustā no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembris, 17. septembris, 24. septembris, 1. oktobris no pl. 14:00 - 17:3
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. augusts, 12. septembris, 10. oktobris no pl. 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembrī no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. augusts, 21. augusts, 28. augusts, 4. septembris, 11. septembris no plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembris, 17. septembris, 24. septembris, 1. oktobris no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. septembris pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. augusts no pl. 10:00 - 14:30
Semināri
Semināri » Rīgas Psiholoģijas skola » "Stresa pārvarēšana un pilnīgas stresa noturības attīstīšana sevī, izdegšanas sindroms un kā ar to cīnīties, enerģijas uzkrāšanas un relaksācijas paņēmieni.”
"Stresa pārvarēšana un pilnīgas stresa noturības attīstīšana sevī, izdegšanas sindroms un kā ar to cīnīties, enerģijas uzkrāšanas un relaksācijas paņēmieni.”
Norises laiks:
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
biznesa psihologs, uzņēmumu vadības konsultants
Cenas:
Cena ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- / ar garantēto līdzfinansējumu - EUR - 79,- (standarta semināra cena - EUR 249,-).
MĒRĶIS
Stress? Kurš gan nepazīst stresu? Taču tas ir lieks, un ir jāmācas stresu uzveikt, jo ilgtermiņā tas spēj sagādāt tikai grūtības. Ir daudz un dažādu veidu, kā tikt galā ar stresu. Stresa pārvaldīšanai visnoderīgākā pieeja ir to neuzkrāt, aktīvi risināt problēmas, nevis atlikt to risināšanu.

Ja tu nolem ieviest pārmaiņas, lai pārvarētu stresu, to varētu uzsākt pēc tam, kad esi ar tuvākajiem cilvēkiem apspriedis to, ko gribi mainīt. Vari palūgt citiem palīdzību kādos ikdienas darbos, kādu uzdevumu veikšanā.

Tu, iespējams, apzinies to, ka tev ir kādas īpašas problēmas (medicīniskas, finansiālas vai cita veida). Tad, lai mazinātu stresu un sekmīgāk tās risinātu, vērsies pie kāda pēc padoma vai palīdzības. Iespējams, ka esi izlēmis sev atvēlēt regulāru laiku, lai uzsāktu kādu jaunu aktivitāti. Tad uzaicini piedalīties kādu draugu, tad Jūs abi gūsit vairāk gandarījuma no šīm nodarbēm.

Daudzas no šīm pārmaiņām izriet no tavas pašreizējās situācijas reāla izvērtējuma, un šīm pārmaiņām nevajadzētu aizņemt daudz laika. Tā kā tu samazināsi savu stresa līmeni, tu būsi produktīvāks un tev būs nepieciešams mazāk laika, lai paveiktu darbus, jo tava uzmanības koncentrēšanās spēja būs uzlabojusies.


DARBA METODIKA
Šajā kursā klausītājiem būs iespēja iepazīties ar stresa pārvarēšanas nosacījumiem no prāta un izziņas viedokļa, kā arī no emocionālā un psihofizioloģiskā viedokļa.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Izvairīties no stresa nevar, varbūt tas nav arī nepieciešams, jo psihologi un ārsti uzskata, ka nelielas slodzes ir pat nepieciešamas. Semināra un meistarklases laikā apmeklētāji radīs atbildes uz jautājumu, kā regulēt šo spriedzi un pakļaut to savu mērķu realizēšanai, saprast stresa mehānismus, zināt savus stresorus un spēt vadīt ikdienas stresa apstākļos.

„Ikdienas dažādie notikumi, regulāri pieaugošais informācijas daudzums, pielāgošanās apkārtējiem cilvēkiem, spriedze utt., ir tie faktori, kas visbiežāk izraisa stresu, tomēr katram ir iespēja apgūt stresoru atpazīšanu, atklāt un veidot savu potenciālu, un apzināt savas iespējas dzīvot laimīgi, kas ir vienīgais inteliģentais veids kā pieņemt dzīves izaicinājumu,” stāsta biznesa psihologs Jānis Roze.

Seminārs un meistarklase tiks virzīta ne tikai uz teorētiskām nostādnēm, bet arī uz praktiskiem paņēmieniem. Stresa pārvarēšanas paņēmieni ir nepieciešams zināt ikkatram. Vienam, lai uzlabotu veselību un stiprinātu imūnsistēmu, otram - iemācīties izmantot savus iekšējos spēka resursus, sakārtojot savu dzīves ritmu, bet vēl citiem – pārvaldīt savu uztraukumu, pieņemt esošo situāciju un apkārtējos cilvēkus. Tādējādi, stresa pārvaldes iemaņu veidošana palīdz uzlabot darba spējas, sakārtot dzīvi, atrast sev nozīmīgo, akceptējot būtisko un pasargājot sevi no pārmērīgas spriedzes uzkrāšanās.

1. Mūsdienu, uz zinātniskām atziņām balstīta stresa vadība. Stress cilvēka dzīvē – cēloņi, izpausmes, sekas

Stresa psihofizioloģija
Individuāla stresa līmeņa diagnostika (tests).
Individuāla diagnostika – objektīvu un subjektīvu stresa cēloņu noteikšana.
Uzkrātā stresa fizioloģiskie un psiho-emocionālie mazināšanas pasākumi.
Sevis izpratne, pašmotivācija un emociju regulēšana – priekšnoteikumi stresa pārvaldīšanai.

2. Darba savienošana ar dzīves balansu un attīstību

Darbs vai hobijs – vai tos ir iespējams apvienot?
Savu personīgu mērķu apzināšana un to sasniegšanas iespējas, izmantojot radošus paņēmienus.
Profesionālais stress, stresa vadība ikdienas pienākumu veikšanā – komunikācijā, projektu īstenošanā, uzstāšanās utt.
Intuīcijas pašizpēte un intuīcijas attīstības paņēmieni.

3. Enerģija uzkrāšanas paņēmieni veselīgai un aktīvai dzīvei

Efektīvākie relaksācijas paņēmieni – ceļš pie savu spēju atbrīvošanas, enerģijas.
Paņēmieni, kas palīdz izvairīties no hroniska noguruma un depresijas.
Enerģijas uzkrāšanas paņēmieni – lietderīgais no jogas un līdzīgām sistēmām (neiedziļinoties komplicētās filozofiskās niansēs).


CITA INFORMĀCIJA
Par stresa semināra noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Rīgas Psiholoģijas skolas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
"Rīgas Psiholoģijas skola"
Tālrunis: 28487618
E-pasts: info@rps.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV