
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija
» Intensīvais biznesa apmācību seminārs "REZULTATĪVĀKIE PĀRDOŠANAS RISINĀJUMI"

![]() |
Intensīvais biznesa apmācību seminārs "REZULTATĪVĀKIE PĀRDOŠANAS RISINĀJUMI"
![]() Norises laiks: 4. decembrī plkst. 10.00–16.00 ![]() Norises vieta: Biznesa Akadēmija, Kr.Barona 34, 2. stāvs ![]() Lektori:
![]() Cenas: Pateicoties programmas "Biznesa Uzrāviens" līdzfinansējumam, biznesa apmācību sesijas izmaksas sastāda vien EUR 99,- (standarta cena – 499 EUR). ![]() ĪSS SATURA IZKLĀSTS Pārdošanas procesa posmi un mārketinga integrācija tajos; Mārketinga saistība ar uzņēmuma zīmolu un pārdevēja personību; Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs; Pārdošanas procesa kvalitātes nodrošināšana. Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana; Ģenerālās klientu plūsmas formēšana; Kā izmantot preces un pakalpojumus mārketingā? Komunikācija un mārketings – kas svarīgāks? Klasisko reklāmas modeļu neefektivitātes cēloņi; Netradicionālā mārketinga instrumenti un to iesaiste pārdošanas procesos; Pārdošanas mehānismu saskaņošana ar cilvēku paradumiem; Situācijai atbilstošu informācijas nodošanas kanālu izvēle un pielietošana. ROI mārketinga būtība, īstermiņa un ilgtermiņa ROI mārketings; Akcijas un paņēmieni: atlaides, prezentācijas, bonusi, atvērto durvju dienas, šovi, svētki, paraugu dalīšana, dāvanas, loterijas u.c.; Partnervirzīšanas iespējas. Konsultācijas, jautājumi un atbildes. Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums; Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana; Produkta vai pakalpojuma unikalitāte; Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti. Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā; Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi; Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai. Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem; Klienta izzināšana un sarežģītie klienti; Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi; Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk? Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; Stratēģija, prioritātes, aktivitātes; Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte; Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu; Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā. Konsultācijas, jautājumi un atbildes. CITA INFORMĀCIJA Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/rezultativakie-pardosanas-risinajumi Kontaktinformācija: Praktiskā mārketinga akadēmija Tālrunis 25922672 E-pasts: info@seminari.lv |
Sludinājumi ![]() Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju. ![]() Reklāma ![]() ![]() |
![]() |