Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. septembris, 18. septembris, 25. septembris, 2. oktobris, 9. oktobris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. septembris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. novembris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. oktobris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. oktobris, 6. novembris, 13. novembris, 20. novembris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1., 8., 15. novembris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. oktobrī no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. septembris, 24. oktobris, 28. novembris plkst. 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2018. gada 16., 18., 29. un 31. oktobrī no 10:00 - 17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. septembris, 3. oktobris, 10. oktobris, 17. oktobris no 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1., 8., 15. novembris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. septembrī no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. oktobris, 6. novembris, 13. novembris, 20. novembris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. augusts, 4. septembris, 11. septembris, 18. septembris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. oktobris, 7. novembris, 5. decembris plkst. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. oktobris no plkst. 10:00 - 18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 11. septembris pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembrī no pl.10:00 - 15:00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Lektori:
Vineta Ikauniece - Ozoliņa. Mg.Psych.; Mg. HR Specializējusies klientu apkalpošanas darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā. Otrs darbības virziens - vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšana.
Cenas:
pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-)
MĒRĶIS
Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem


DARBA METODIKA
1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi uzņēmumos, valsts, pašvaldību iestādēs: • Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku • Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu • Kā nodrošināt klienta informētību 2. Attieksme un tās izpausmes veidi 3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās 4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē 5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu 6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms 7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs


CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas/tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV