Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. oktobris no plkst. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. septembris, 25. oktobris, 29. oktobris no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. oktobris, 24. oktobris, 31. oktobris, 7. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4., 5., 6., 12., 13. oktobris no pl. 10:00 - 17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. septembris, 19. septembris, 26. septembris, 3. oktobris, 10. oktobris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. oktobris no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. oktobros no pl. 15:30 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. oktobris no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. septembris no 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. oktobris no pl. 15:30 - 19:00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Intensīvais pārdošanas apmācību kurss MŪSDIENĪGA UN VEIKSMĪGA PĀRDEVĒJA PANĀKUMU ATSLĒGA
Intensīvais pārdošanas apmācību kurss MŪSDIENĪGA UN VEIKSMĪGA PĀRDEVĒJA PANĀKUMU ATSLĒGA
Norises laiks: 17. oktobris, 24. oktobris, 31. oktobris, 7. novembris no pl. 15:30 - 19:00
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Cenas:
Cena ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta semināra cena - EUR 599,-).
MĒRĶIS
Uzņēmumā ienāk jauni klientu apkalpošanas un pārdošanas daļas darbinieki, kā arī strādā ilggadīgais pārdevēju kodols. Reizēm tas ir pārdevējs un tirdzniecības vadītājs vienā personā, reizēm tas ir liels departaments. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi. Regulāra zināšanu atjaunošana, jaunu prasmju iegūšana kā arī informācija par klientu uzvedības maiņu kļūst ne tikai par ikdienas darba izšķirošo ieroci konkurētspējas noturēšanai tirgū, bet arī par lojālu darbinieku piesaistīšanas un saglabāšanas motivatoru.

Semināri, kuros uzzināsiet visu par to, kas nepieciešams, lai veiksmīgi pārdotu.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
I Efektīvāko stratēģiju un pārdošanas elementu kopums, kas nodrošina sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību

Uzņēmuma pozicionējums, mērķu identificēšana;
Vadītāja loma;
Ko no pārdevēja sagaida uzņēmums?
Pārdošanas procesu izveide vai sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte, jeb ticība savam produktam;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti;
Kas es īsti esmu par tipu?
Pādevējs veido veiksmīgu karjeru jebkurā uzņēmumā;
Komandas loma sniedzot klientiem augstvērtīgu servisu;
Uzņēmuma kontakts ar klientu, jeb uzņēmuma tēls patērētāju apziņā;
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

II Pārdošanas veidi (aktīvā, krusteniskā, dārgā, empātiskā, u.c.) un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā

Pārdošanas svarīgākie likumi;
Kas ir mans klients?
Pārdevēja elastība kā galvenais nosacījums veiksmīgai pārdošanai;
Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Apkalpošanas standarti mazumtirdzniecībā;
Klienta izzināšana – viņa problēmas, grūtības, lai sagatavotu pārdošanai;
Sarežģītie klienti;
Kontrole pār emocijām;
Kā paredzēt un reaģēt uz negaidītām situācijām darbā ar klientiem?;
Kā klientu uzvedības maiņa ietekmē pārdošanas paradumus?
Emocionālā (empātiskā) pārdošana;
Kā pārdot dārgāk?
Kā nepievilt savu klientu?
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

III Esošais klients - kungs un pavēlnieks. Kā saglabāt un vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; klienta ‘svarīguma’noteikšana;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Kā veicināt ilgtermiņa sadarbību ar klientu?;
Kā klientam, kurš atnācis pēc viena produkta, pārdot divus citus produktu – krusteniskā pārdošana;
Kā kompetenti atteikt klientam atlaidi?
Kā beigt pārdošanu un saņemt naudu?
Ko nozīmē lojālais klients;
Lojāla klienta noteikšana;
Kā gadījuma klientu pārveido par lojālo klientu;
Klientu lojalitātes sistēma uzņēmumā;
Personāla iesaiste lojalitātes sistēmas stiprināšanā;
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

IV Mārketinga komunikācijas nozīme uzņēmuma sekmīgas un noturīgas pārdošanas sistēmas izveidē un darbības nodrošināšanā

Ko mēs saprotam ar vārdu 'mārketings' un kāda te saistība ar pārdevēja personību?
Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;
Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;
Mārketinga veidi - paņēmieni;
Jaunumi mārketingā;
Netradicionālā mārketinga instrumenti;
Mārketinga principi;
Reklāma, sabiedriskās attiecības;
Kāpēc komunikācija ir svarīgāka par mārketingu;
Tiešā pārdošana;
Patēriņa veicināšanas veidi;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi,
Sevis menedžments, jeb kā sadzīvot pašam ar sevi,
Kā radīt personīgai izaugsmei labvēlīgu vidi,
Izcils pārdevējs apzināti ‘pārdod’ pats sevi,
Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību kursa noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”
Diāna Rudzīte
Tālrunis 20355559
info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV