Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. septembris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. septembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī, 17. septembrī plkst. 10.00–14.00, 24. septembrī, 1. oktobrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. septembris, 16. septembris plkst. 10.00–14.00, 23. septembris, 30. septembris plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. septembrī un 1. oktobrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. augustā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. augustā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. augustā, 19. augustā plkst. 10.00–14.00, 26. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūlijs un 7. augusts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. septembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. augustā un 2. septembrī plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. septembris, 12. septembris, 19. septembris, 26. septembris, 3. oktobris, 10. oktobris, 17. oktobris plkst. 18:00–21:00
Aktualitātes
Aktualitātes » Arvien vairāk interesentu piesaka dalību semināram un meistarklasei par klientu lojalitātes stiprināšanu
Arvien vairāk interesentu piesaka dalību semināram un meistarklasei par klientu lojalitātes stiprināšanu
Pievienots: 10.08.2012
Kā rāda nesen veiktie tirgus pētījumi, samazinot klientu aiziešanu pie cita tirgus dalībnieka par 5%, tas uzņēmumam var paaugstināt peļņu pat par 25 – 75 %. Lai dotu iespēju uzņēmumiem attīstīties un būtu vērojama strauja augšupeja, 15. augustā tiks rīkots īpašs seminārs un meistarklase, kur kā galvenās būs lojālu klientu bāzes izveide, kā arī klientu piesaistes un noturēšanas paņēmieni.

„Klients ir tas, kas uztur katru uzņēmumu, bez viņiem mēs ne attīstītos, ne konkurētu. Ir ļoti būtiski pievērst uzmanību katram klientam, tāpēc ir svarīgi ne tikai strādāt pie jaunu klientu piesaistes, bet turpināt sadarbību ar jau esošo klientu. Šis seminārs dos skaidrojumus un pamācīs kā noturēt esošo klientu, kā veidot komunikāciju un lojalitātes sistēmu, tādējādi uzlabojot šī brīža situāciju katra semināra apmeklētāja uzņēmumā,” atzīst "Biznesa semināri" kursu rīkotāja Diāna Rudzīte.

Semināru programmas mērķis ir dot uzņēmumiem un to darbiniekiem visu aktuālāko un nepieciešamāko informāciju un prasmes, lai viņi būtu gatavi iniciēt un vadīt pārmaiņas, uzlabot uzņēmuma sniegumu un servisu un tādējādi veicināt kopējo kompānijas attīstību un izaugsmi nākotnē.

15.augusta seminārā un meistarklasē apmeklētājiem būt iespēja uzzināt ko nozīmē lojālais klients, vadošo uzņēmumu pieredzi klientu lojalitātes paaugstināšanā, kā arī kā izveidot lojalitātes sistēmu savā uzņēmumā.

Seminārus vada viens no pieredzes bagātākajiem uzņēmumu vadības konsultantiem, biznesa psihologs Jānis Roze.
Pēc semināra tā dalībniekiem iespēja saņemt individuālas konsultācijas no biznesa profesionāļiem par jautājumiem, kas saistīti ar semināra tēmu, bet ir pietiekoši individuāli, lai tos pārrunātu diskusijās. Interesējošos jautājumus piespējams iesūtīt uzreiz pēc semināra un nedēļas laikā saņemt izsmeļošas atbildes.

Ar īpašo biznesa programmas līdzfinansējumu seminārs šobrīd pieejams tikai par Ls 99 + PVN.

Seminārs norisinās 15. augustā no plkst. 10:00 – 16:00 Rīgas centrā. Lai pieteiktos semināram, interesenti aicināti pieteikties pa tālruni 20355559 vai rakstot info@biznesaseminari.lv

Top.LV