Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. oktobrī no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1., 8., 15. novembris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2018. gada 16., 18., 29. un 31. oktobrī no 10:00 - 17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. decembris no plkst. 10:00 - 18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. oktobris, 6. novembris, 13. novembris, 20. novembris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. novembris, 5. decembris, 9. janvāris plkst. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. oktobris, 6. novembris, 13. novembris, 20. novembris plkst. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2. novembris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembrī no pl. 13.00 – 14.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. oktobris plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. oktobris no plkst. 10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 15. novembris plkst. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. janvāris, 24. janvāris, 31. janvāris, 7. februāris, 14. februāris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris, 21. novembris, 19. decembris plkst. 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. oktobris plkst. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. oktobris, 7. novembris, 14. novembris, 21. novembris no 10:00 - 14:00
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Divu dienu intensīvais prakstiskās biznesa apmācības: profesionāla klientu apkalpošana pa tālruni un klātienē.
Divu dienu intensīvais prakstiskās biznesa apmācības: profesionāla klientu apkalpošana pa tālruni un klātienē.
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Vineta Ikauniece - Ozoliņa. Mg.Psych.; Mg. HR Specializējusies klientu apkalpošanas darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā. Otrs darbības virziens - vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšana.
Dalībnieki/mērķauditorija:
Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.
Cenas:
pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 149,- (standarta cena EUR 499,-)
MĒRĶIS
• Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu
• Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
• Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā
• Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi
• Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā
• Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu
• Attieksme un tās izpausmes veidi
• Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
• Negatīvo emociju anatomija un profilakse
2.Kontakta dibināšana klātienē un pa tālruni – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu
• Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana
• Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi
• Sarunas vadīšanas paņēmieni
• Telefonsarunu etiķete. Telefonsarunas struktūra.
3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem
• Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē
• Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu
• Problēmsituācijas identificēšana
• Problēmsituāciju risināšanas algoritms
4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas
• Klientu uzvedības tipa noteikšana
• Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem


CITA INFORMĀCIJA
Apmācību noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Biznesa Akadēmijas" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiālu, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV