Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. aprīlī (attālināti), 12. maijā (attālināti), 20. maijā un 26. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis (tiešsaistē), 27. aprīlis (klātienē) un 15. maijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. aprīlī (attālināti), 22. aprīlī (attālināti), 29. aprīlī (attālināti) un 22. maijā (klātienē) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts no plkst. 9.30–12.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Apmācību norises laiks: 6. aprīlī, 11. maijā un 1. jūnijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. martā vai 1. aprīlī, vai 4. aprīlī (sestdien) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 28. maijā un 4. jūnijā no plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā no plkst. 10.00–14.00
Semināri
Semināri » Rīgas Psiholoģijas skola » Stresa vadīšanas treniņš – meistarklase STRESS UN IZDEGŠANAS SINDROMS – KĀ AR TO CĪNĪTIES UN UZVARĒT?
Stresa vadīšanas treniņš – meistarklase STRESS UN IZDEGŠANAS SINDROMS – KĀ AR TO CĪNĪTIES UN UZVARĒT?
Norises laiks: 14. maijā no plkst. 10.00–15.00
Lektori:
Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadīju
Cenas:
Apmācību iespējas:

SEMINĀRS KLĀTIENĒ, Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-).

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 89,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
1. Kas ir stress? Stress ir organisma nespecifiska atbilde uz jebkurām tam izvirzītām prasībām. Tās var būt gan pozitīvas, gan negatīvas situācijas. Būtiska ir katra indivīda prasme pielāgoties stresa situāciju atkārtošanās biežumam un ilgumam. Tādas situācijas kā kāršu spēle, negaidīts vinnests var izsaukt ievērojamu stresu, organismam nekādi nekaitējot.

2. Stereotipi un aizspriedumi par stresu vai kā izvairīties no stresa? Izvairīties no stresa nav iespējams un nevajag. Piemērs: gumija. Stress ir saistīts ar jebkuru darbību - izbēgt no stresa var tikai tas, kurš neko nedara!

3. Galvenie faktori, kas veicina stresu: Sevis nepazīšana, nepiemērota nodarbošanās, nesamērīgi augstas prasības pret sevi, darbu, līdzcilvēkiem; sliktas attiecības ar līdzcilvēkiem, tuviniekiem kolēģiem, nerūpēšanās par sevi, neveselīgs dzīvesveids, negatīva attieksme pret dzīvi u.c.

4. Kā tikt galā ar stresu darbā. Metode: līdzsvara aplis. Metode: individuālo resursu apzināšanās. Uzdevums: “Mani glābšanas riņķi”

5. Praktiskie ieteikumi stresa profilaksei: Elpošanas vingrinājumi, relaksācijas tehnikas, dažāda veida vizualizācijas u.c.

6. Kad jāmeklē palīdzība pie speciālista? Kur var saņemt palīdzību?

7. Mīti un realitāte par stresu un izdegšanu darbā. 85% no visiem nelaimes gadījumiem darbā ir saistīti ar stresu. Katrā darbā ir savi stresori, bet ir virkne profesiju, kur to ir būtiski vairāk. Piemēram, profesijās, kur sekunžu laikā jāpieņem svarīgi lēmumi, no kuriem atkarīgas cilvēku dzīvības.

8. Praktiski padomi harmoniskai, mierīgai dzīvei: iekšējā spēka apziņa, pozitīva vizualizācija, atbalsta grupa u.c.


CITA INFORMĀCIJA


Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/stress-un-izdegsana
Kontaktinformācija:
Rīgas Psiholoģijas skola
Tālrunis 28487618
e-pasts info@rps.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV