Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. jūnijā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. jūnijs, 19. jūnijs un 3. jūlijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijā plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs, 13. jūnijs, 4. jūlijs, plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. un 14. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs, 13. jūnijs, 4. jūlijs, plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. maijā, 4. jūnijā, 11. jūnijā, 18. jūnijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. jūnijā no plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. maijā, 4. jūnijā, 11. jūnijā, 18. jūnijā no plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. jūnijā no plkst. 17.00–20.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 19. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijs, 10. jūnijs, 17. jūnijs un 1. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijs, 10. jūnijs, 17. jūnijs un 1. jūlijs plkst. 17.00–21.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4., 7., 12., 13. jūnijā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. jūnijā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3. jūnijā plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūnijā, 3. jūlijā, 10. jūlijā, 17. jūlijā, 19. jūlijā, 24. jūlijā un 26. jūlijā no plkst. 18:00–21:00
Semināri
Semināri » Praktiskā Mārketinga Akadēmija » Intensīvais biznesa apmācību seminārs "REZULTATĪVĀKIE PĀRDOŠANAS RISINĀJUMI"
Intensīvais biznesa apmācību seminārs "REZULTATĪVĀKIE PĀRDOŠANAS RISINĀJUMI"
Norises laiks: 5. jūnijā plkst. 10.00–16.00
Lektori:
MBM, mārketinga, pārdošanas vadības un pētījumu metožu eksperte


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Efektīvāko pārdošanas stratēģiju un elementu kopums;
Pārdošanas procesu izveide un sakārtošana;
Produkta vai pakalpojuma unikalitāte;
Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti.

Pārdošanas veidi un to loma jaunu klientu piesaistē un apkalpošanā;
Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas svarīgākie elementi;
Pārdošanas stratēģijas elastība veiksmīgai pārdošanai.

Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;
Klienta izzināšana un sarežģītie klienti;
Klientu uzvedības maiņa un pārdošanas paradumi;
Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

Potenciāla noteikšana esošiem klientiem;
Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;
Ilgtermiņa sadarbība ar klientiem, lojalitāte;
Kā vairot klienta lojalitāti, vienlaicīgi palielinot tā pārdošanas apjomu;
Visas komandas iesaiste klientu lojalitātes stiprināšanā.

Konsultācijas, jautājumi un atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību cikla noslēgumā tiek izsniegta īpaša "Praktiskā mārketinga akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/rezultativakie-pardosanas-risinajumi​
Kontaktinformācija:
Praktiskā mārketinga akadēmija
Tālrunis 25922672
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV