Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. jūnijs, 25. jūlijs, 15. augusts no pl. 10:00 - 16:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. jūnijs no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. maijs no plkst.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. maijs no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks:
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. jūlijs, 23. jūlijs, 6. augusts, 13. augusts no pl. 14:00 - 17:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks:
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. maijs, 7. jūnijs, 6. jūlijs no pl. 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 16. jūlijs, 23. jūlijs, 6. augusts, 13. augusts no pl. 10:00 - 13:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. jūnijs, 20. jūnijs, 27. jūnijs, 4. jūlijs no pl. 15:00 - 19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 8. maijs no pl. 10:00 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. jūnijs no pl.10:00 - 15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. jūnijs, 20. jūnijs, 27. jūnijs, 4. jūlijs, 11. jūlijs, 18. jūlijs no pl. 10:00 - 14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. jūnijs no pl. 10:00 - 18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. jūnijs, 19. jūlijs, 16. augusts no 10:30 - 14:30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. jūlijs no pl. 10:00 - 14:30
Semināri
Semināri » Biznesa Akadēmija » Meistarklase "KĀ PĀRDOT DĀRGĀK UN LIKT KLIENTAM ATGRIEZTIES VĒL UN VĒL"
Meistarklase "KĀ PĀRDOT DĀRGĀK UN LIKT KLIENTAM ATGRIEZTIES VĒL UN VĒL"
Norises laiks: 5. jūlijs no pl. 10:00 - 14:30
Norises vieta: Rīgas centrs
Lektori:
Biznesa trenere, pārdošanas guru.
Dalībnieki/mērķauditorija:
Uzņēmumu vadītāji, pārdošanas nodaļu vadītāji, klientu servisa vadītāji, klientu menedžeri, pārdošanas menedžeri un visi, kam ir saskare ar klientu apkalpošanu.
Cenas:
Pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 99, t. sk. PVN (standarta cena EUR 349,-).
MĒRĶIS
Mērķis ir palīdzēt iegūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem, apgūt jaunu pieredzi, kas ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, kā arī pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS
Sevis noskaņošana, lai sekmētu dārgo pārdošanu
Pārdošanas process, viennozīmīgi, sākas "galvā". Sevis noskaņošana ir būtiskākais faktors, pirms uzsākt komunikāciju ar klientu. Ir svarīgi noskaņot sevi uz panākumiem, paraudzīties uz pārdošanas procesu no cita skatu punkta, tādējādi būtiski uzlabojot savu sniegumu.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs praktiskus paņēmienus, kā veicināt sevis noskaņošanu uz dārgo pārdošanu, kā rast iekšējo pārliecību par savām, kā lieliska pārdevēja spējām, kā uztvert pārdošanas procesu "viegli", tajā pašā brīdī nezaudējot profesionālo kompetenci, kā pārvaldīt stresu pirms tikšanās ar klientu, kā arī tikšanās brīdī un situācijās, kad klients ir nevisai labvēlīgi noskaņots.
Klienta izzināšana – viņa problēmas, grūtības, lai sagatavotu pārdošanai.
Klienta iepazīšana, problēmu un vēlmju izzināšana ir būtiska pārdošanas stratēģijas priekšrocība. Svarīgi ir klausīties un ņemt vērā visu, ko saka potenciālais klients un pēc sarunas veikt analīzi. Ja sarunas laikā rodas neskaidrības, droši var pārjautāt neskaidrās lietas - klienti, kuriem ir svarīgs labs serviss, sniegs savu viedokli, lai saņemtu arvien kvalitatīvāku apkalpošanu un produktus.
Apmeklētāji apmācību laikā iegūs informāciju, kā strukturēt savu klausīšanās pieeju, lai iegūtu noderīgu informāciju, kā uzdot atbilstošus jautājumus, lai izprastu nozīmi un svarīgumu, kas slēpjas aiz faktiem, kā arī apgūs dažādus inovatīvus paņēmienus, ar kuru palīdzību var veiksmīgi izzināt klientu un veicināt dārgo pārdošanu.
Kontakta veidošana ar klientu
Izcila servisa priekšnosacījumi ir orientācija uz klientu un rūpes par klienta interesēm un labsajūtu. Sākotnējā kontakta veidošanā svarīgu lomu ieņem klienta apkalpošanas ētika, sarunas uzsākšana, valodas kultūra, balss tonis un tembrs, smaids un mīmika, apģērba kultūra, acu kontakta veidošana, pārliecinoša uzvedība un ne tikai. Pozitīva iespaida radīšana ir veiksmes atslēga uz turpmāko sadarbību.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs informāciju par efektīva komunikācijas stila veidošanu un kontakta uzsākšanu, spēju sadzirdēt klientu un atpazīst viņa reakciju. Dalībnieki dziļāk apzināsies savu lomu un motivāciju klientu apkalpošanā. Tāpat apmeklētāji iegūs praktiskus instrumentus un izpratni par sava uzņēmuma klientu apkalpošanas kultūru, procesu un standartiem.
Emocionālā (empātiskā) pārdošana
Pārdošanas procesā ir ļoti svarīgi radīt pareizās emocijas gan sevī, gan no pircēja puses. Tām ir jābūt pozitīvām, lai pircējam rastos vēlme atgriezties, emocijām ir jābūt pārliecinošām, lai klients ticētu sniegtajai informācijai un pretimnākošām, lai klientam būtu drošības sajūta.
Apmeklētāji apmācību laikā apgūs, kā veidot pozitīvas attiecības gan ar sarežģītiem, gan esošiem un stabiliem klientiem, kā noturēt klienta interesi ilgstoši, kā vadīt savas emocijas pārdošanas laikā, kā veidot sadarbību, lai tās būtu patīkamas gan pakalpojuma sniedzējam, gan saņēmējam un kā ikdienas rutīnā gūt pozitīvas emocijas un motivāciju strādāt tālāk.
Argumentu izstrāde "dārgai" pārdošanai.
Klienta pārliecināšana iegādāties preci vai pakalpojumu par cenu, kas stipri pārsniedz vidējo cenu līmeni, nebūt nav viegli, tāpēc pārdošanas procesā ir svarīgi būt gatavam pareizi reaģēt uz dažādiem iebildumiem un atrast pareizo pieeju, kā "piekļūt" klientam, kā arī izvairīties no nevēlamām situācijām, pirms klients nav sācis apšaubīt darījuma izdevīgumu.
Apmeklētāji apmācību laikā iepazīsies ar profesionālas argumentēšanas metodēm, kā arī apgūs iemaņas, kā izstrādāt precīzus un uz konkrētu klientu grupu orientētus argumentus "dārgai" pārdošanai. Tāpat apmeklētāji uzzinās, kā pielietot savas komunikācijas spējas efektīva rezultāta sasniegšanai, tajā pašā brīdī neradod klientā "uzmācības" un "pārliekas intereses" efektu.
Galvenie "dārgās" pārdošanas noslēpumi.
Lai veicinātu “dārgo” produktu vai pakalpojumu pieprasījumu ir jāņem vērā “VIP” klientu apkalpošanas principi, viņu vērtības, vēlmes, prasības, kas var būtiski atšķirties no to klientu vajadzībām, kas izvēlas zemā vai vidējā cenu līmeņa preces / pakalpojumus. Nenoliedzami, viens no galvenajiem nosacījumiem dārgās pārdošanas sekmēšanā ir “dārgo” preču un pakalpojumu efektīva prezentācija, taču tas nebūt nav viss.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs galvenos un būtiskākos dārgās pārdošanas noslēpumus, dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, kā arī apmācības ļaus izprast īpatnības, kas saistās tieši ar klientu apkalpošanu augšējā cenu segmentā.
Klientu lojalitātes panākšana
Kad klients ir iegādājies kādu no uzņēmuma “dārgajām” precēm vai pakalpojumiem, ir nepieciešams strādāt pie tā lojalitātes stiprināšanas un noturīgu attiecību veidošanas, lai sadarbība nestu rezultātus un tā būtu ilgstoša.
Apmācību laikā apmeklētāji apgūs pareizas komunikācijas mākslu un pēcpārdošanas paņēmienus, lai katrs darījums sniegtu pozitīvu rezultātu – peļņas vai atzinīga novērtējuma veidā, kā nodrošināt klientu lojalitāti ilgtermiņā, kā arī tiks stāstīts par citu uzņēmumu pieredzi, no kuras iespējams mācīties, gūt ātrus un ilgnoturīgus rezultātus
Pēc semināra tā dalībniekiem būs iespēja saņemt individuālas konsultācijas par jautājumiem, kas saistīti ar semināra tēmu. Interesējošos jautājumus iespējams iesūtīt arī pēc semināra pa e-pastu un nedēļas laikā saņemt izsmeļošas atbildes.


CITA INFORMĀCIJA
Pārdošanas apmācību noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija”

Diāna Rudzīte
Tālrunis 20355559
info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV