Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. aprīlis no plkst. 10:00–15:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. maijs no plkst. 14.00–20.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 29. aprīlis plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. marts un 29. marts plkst. 10.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 3., 5., 17., 18. aprīlī no pl. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 17. aprīlis, 8. maijs plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. maijs plkst. 10:00–14:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. aprīlis, 25. aprīlis, 2. maijs, 9. maijs un 16. maijs plkst. 15:00–19:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 25. marts plkst. 10:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. marts, 8. aprīlis, 10. maijs plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts, 22. marts (plkst. 14.30-17.30), 29. marts, 5. aprīlis un 26. aprīlis plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. aprīlī plkst. 14.00–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. marts plkst. 14.00–17.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21. marts, 28. marts, 4. aprīlis un 11. aprīlis plkst. 10.00–13.30
Aktualitātes
Pievienots: 04.06.2018
Laba klientu apkalpošana ir liela vērtība un nebūs pārspīlēti teikts, ka uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no klientu motivācijas iegādāties konkrēto preci vai pakalpojumu.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 29.05.2018
Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam radīt ļoti negatīvas sekas, ietekmējot tā darbību un peļņu.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 29.05.2018
Mūsdienās uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi. Lai nodrošinātu panākumus pārdošanas jomā galvenais ir regulāra zināšanu atjaunošana un jaunu prasmju iegūšanu. Tikai strādājot ar sevi, pārdevējs spēs kāpt augstāk pa karjeras kāpnēm un parūpēties par to, lai klienti būtu vairāk un pārdošana veiktos labāk.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 29.05.2018
Nesen, 25. maijā stājusies spēkā jaunā Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regula, kas paredz stingrākus personas datu apstrādes un glabāšanas noteikumus.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 28.05.2018
Pastāv daudzi faktori, kas spēj ievērojami samazināt darba produktivitāti, taču viens no nopietnākajiem iemesliem ir stress. Stresa situācijā cilvēks ir kā sastindzis – darbi nesokas, cilvēks jūtas novājināts un aizkaitināts. Šī ir nopietna problēma, kas ilgtermiņā var atstāt negatīvu ietekmi uz cilvēka veselību, tādēļ tā ir laicīgi jākonstatē, un īstajā brīdī ir jāspēj apstāties.

Lasīt par to tālāk...
Top.LV