Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 22. aprīlī un 29. aprīlī no 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. aprīlī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 2020. gada 12., 13.,19.,20. martā
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 1. aprīlī (attālināti), 22. aprīlī (attālināti), 29. aprīlī (attālināti) un 22. maijā (klātienē) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. februārī plkst. 14.30–18.00, 12. februārī , 19. februārī, 26. februārī un 4. martā plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā, 14. aprīlī un 23. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 28. aprīlī (attālināti), 12. maijā (attālināti), 20. maijā un 26. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 17. aprīlis (tiešsaistē), 27. aprīlis (klātienē) un 15. maijs no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Attālināti: 31. martā un 9. aprīlī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. aprīlī no plkst. 9.30–12.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. maijā plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Apmācību norises laiks: 6. aprīlī, 11. maijā un 1. jūnijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. martā vai 1. aprīlī, vai 4. aprīlī (sestdien) no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 28. maijā un 4. jūnijā no plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. maijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Semināri
Semināri » Biznesa Semināri » Intensīvais praktiskais seminārs: Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem
Intensīvais praktiskais seminārs: Izcila klientu servisa skola – viss nepieciešamais no A līdz Z sekmīgam darbam ar klientiem
Norises laiks: 16. aprīlī no plkst. 10.00–15.00
Lektori:
Apmācību lektore – Sandra Zeltiņa – sociālo zinātņu maģistre ekonomikā.
Cenas:
Apmācību iespējas:

SEMINĀRS KLĀTIENĒ, Kr. Barona iela 34 (2. stāvs), Rīga (pieejams pēc 14.04.)
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 129,- (standarta cena EUR 249,-).

E-SEMINĀRS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā, pēc dalībnieka vēlmēm - pieejams arī tikai skatītāja režīms.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 89,-.

APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā vai videokonferences režīmā.
Cena: ar “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumu (vēl pieejams!) – tikai EUR 59,-.


ĪSS SATURA IZKLĀSTS

1. Savstarpējo attiecību veidošana ar klientiem:

Pozitīvas attieksmes izšķirošā nozīme strādājot ar klientiem
Kā veidot attiecības un pārdot dažādiem personību tipiem
Klientu apkalpošanas procesa vadīšana

2. Neverbālās saskarsmes pamati:

Kā piesaistīt klienta uzmanību un radīt profesionālu iespaidu
Žestu valoda
Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu

3. Klientu vājās vietas, to atrašana un manipulācija:

Potenciālā klienta novērtēšana un pieejas veidi
Kā piedāvāt un izcelt klientam papildus pakalpojumus un iespējas
Veiksmīga komunikācija ar klientiem

4. Konfliktsituāciju risināšana:

Kas ir izcils klientu serviss?
Konfliktu risināšanas un pārliecināšanas iemaņu treniņš
Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
Kā reaģēt uz klientu iebildumiem


CITA INFORMĀCIJA


Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://registreties.lv/klientu-servisa-skola
Kontaktinformācija:
Biznesa izglītības centrs “Biznesa Semināri”
Tālrunis: 20355559
E-pasts: info@seminari.lv
Sludinājumi
Uzlabojoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, arvien vairāk valstī attīstās arī uzņēmējdarbība, un līdz ar to pieaug arī savstarpējā konkurence starp uzņēmumiem. Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi, svarīgi palielināt konkurētspēju.
Reklāma
Top.LV