Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. augustā, 21. augustā, 4. septembrī plkst. 10.00–13.30.
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 26. jūlijā no plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. decembrī plkst. 14.30–18.00, 16. decembrī, 18. decembrī, 8. janvārī plkst. 13.30–17.00 un 15. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 10. janvārī plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 6. un 13. augustā plkst. 10.00–14.00, 20. un 27. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 5. decembrī plkst. 15:00–18:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. janvārī, 20. janvārī plkst. 14.00–18.00, 27. janvārī un 3. februārī plkst. 13.30–17.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 31. jūlijā no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī no plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 9. augustā plkst. 10.00–13.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 4. decembrī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 20. novembris un 4. decembris plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 30. janvāris plkst. 15.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 21., 23., 27., 28. augustā plkst. 10:00–17:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: pēc pieprasījuma
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 24. janvārī plkst. 10.00–15.30
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Kā pareizi plānot un īstenot grāmatvedības politiku uzņēmumā Uzņēmuma uzskaites politikas veidošana un atjaunošana. Uzņēmuma grāmatvedības organizācijas dokumentu paraugi. - par VID tematiskajām pārbaudēm; - vispārīgās z
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: Semināra norises vieta:
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. novembris plkst. 18:00–21:00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 7. janvārī plkst. 14.30–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 18. decembrī no plkst. 10.00–14.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 12. decembrī, 16. decembrī un 6. janvārī no plkst. 10.00–15.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 14. janvārī plkst. 10.00–16.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 13. septembris, 20. septembris, 27. septembris, 4. oktobris, 11. oktobris plkst. 14.00–18.00
Seminari.lv iesaka:
Norises laiks: 23. janvārī plkst. 18.00–21.00
Aktualitātes
Pievienots: 11.11.2015
Sekretāru un biroja vadītāju pārziņā ir ne tikai dokumentu pārvaldības darba organizēšana atbilstoši lietvedības prasībām, bet arī bieži nepieciešams ievērot juridiskās nianses, kas attiecas gan uz dokumentu lietvedību, noformēšanu, ierakstītām vēstulēm, paziņojumiem, parakstu tiesībām u.c. Diemžēl, bieži nākas saskarties ar situāciju, kad nepareizas dokumentu apstrādes rezultātā uzņēmumi finansiāli zaudē pat vairākus desmitus tūkstošus eiro.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 11.11.2015
Pastāv daudzi faktori, kas spēj ievērojami samazināt darba produktivitāti, taču viens no nopietnākajiem iemesliem ir stress. Stresa situācijā cilvēks ir kā sastindzis – darbi nesokas, cilvēks jūtas novājināts un aizkaitināts. Šī ir nopietna problēma, kas ilgtermiņā var atstāt negatīvu ietekmi uz cilvēka veselību, tādēļ tā ir laicīgi jākonstatē, un īstajā brīdī ir jāspēj apstāties.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 10.11.2015
Biznesa vides attīstība un jaunu uzņēmumu dibināšana šobrīd ir viena no aktuālākajām praksēm mūsu valsts ekonomikā, tāpēc, rūpējoties par uzņēmēju izglītošanu, “Jauno komersantu skola” sadarbībā ar “Biznesa Akadēmiju” aicina visus piedalīties īpašā biznesa apmācību sesijā “Kā izveidot veiksmīgu biznesu un gūt panākumus”. Apmācību kursam vēl pieejams arī līdzfinansējums.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 07.10.2015
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā.

Lasīt par to tālāk...
Pievienots: 06.10.2015
Grāmatveži aicināti pieteikties 12 mēnešu apmācību sesijai; pieejams līdzfinansējums

Mūsdienās grāmatvedība ir viena no tām jomām, kuru visbiežāk skar dažādas pārmaiņas un aktualitātes ir mainīgas ik mēnesi. Tāpēc ikvienam nozares pārstāvim ir svarīgi sekot līdzi jaunumiem likumdošanas grāmatvedības uzskaites un nodokļu jautājumos, jo ar grāmatvedību saistītās jomās ir ļoti svarīgi būt precīzam un zinošam, lai nekaitētu nedz uzņēmuma ienākumiem, nedz tā darbiniekiem un klientiem.

Lasīt par to tālāk...
Top.LV